Plechtigheid Tinus

Gepubliceerd op 5 oktober 2020

Beste Leden,

Morgenmiddag om 13:00 vind de afscheidsdienst van Tinus plaats.

Na een lange ziekte periode is Tinus afgelopen Donderdag 01-10-20 in het bijzijn van zijn dierbaren ingeslapen. De afgelopen jaren is Tinus, een door en door Kolping-Dyamo lid. Onmisbaar geweest voor de club!

Om Tinus een laatste eer te bewijzen is er de oproep gedaan om morgen met zoveel mogelijk mensen in volledig tenue een erehaag te vormen bij de club. Verwacht is dat de rouwstoet tussen 12:00 en 12:20 voorbij komt.  Mocht je deel willen nemen aan de erehaag gelieve voor 11:40 aanwezig te zijn op de club, met in achtneming van de coronaregelgeving.

Voor een ieder die niet lijfelijk aanwezig kan zijn bij de dienst. Is onderstaand de link naar de livestream vermeld om zo alsnog de uitvaart te kunnen bijwonen.