Zondag 1: Een terug- en vooruitblik

Gepubliceerd op 9 juni 2017

Het seizoen 2016-2017 ligt pas enkele weken achter ons, maar er wordt binnen en buiten de club hard gewerkt aan het seizoen wat komen gaat: v.v. Kolping-Dynamo is volop in beweging en leeft als nooit tevoren!

Gedurende het afgelopen seizoen maakte het eerste elftal haar debuut in de 4e klasse. Een seizoen waarin de selectie net wat te smal bleek, waarin de tegenstanders regelmatig net wat te goed waren, waarin er mooie successen werden geboekt en waarin het teamgevoel altijd heeft overwonnen. De hechte selectie heeft dit seizoen samen beleefd en mag ondanks de degradatie trots zijn op de geleverde prestaties.
Een nieuw seizoen betekent ook dat er afscheid genomen wordt van mensen en dat er nieuwe mensen begroet gaan worden, over dit laatste later meer.
Trainer Ton Gerrist nam na 3 jaar afscheid, Wannes Vogels hield het na 9 jaar bij de club voor gezien in het eerste elftal en aanvoerder Roel Dorrestein zwaaide af met een verhuizing naar Rotterdam.

Ondanks de degradatie heeft v.v. Kolping-Dynamo laten zien waar de club voor staat: ambitie en prestatie gecombineerd met clubgevoel en gezelligheid.

Vooruit kijken

Het zal ook niemand ontgaan zijn dat er in de afgelopen maanden onder leiding van de nieuwe trainer, Robin Leenders, achter de schermen hard gewerkt is om spelers te overtuigen van een overstap naar v.v. Kolping-Dynamo. Op Facebook heeft iedereen kunnen zien welke spelers overtuigd zijn geraakt van de club en zich op gaan maken voor een mooie en succesvolle periode bij v.v. Kolping-Dynamo. Deze nieuwe spelers zullen samen met de huidige selectiespelers ons eerste elftal vormen. Een eerste elftal met zowel ervaring als jong talent, met prestatiedrang en gezelligheid, en met realisme en ambitie.

Beste lezers, we zullen jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen binnen de club en binnen het eerste elftal, maar nog liever hebben we dat jullie je betrokken gaan voelen bij ons. Alle manieren van ondersteuning zijn welkom:
- We zijn altijd op zoek naar sponsoren om onze gezellige en ambitieuze vereniging te ondersteunen en om jouw bedrijf via onze prestaties extra naamsbekendheid te bezorgen.
- Onze medische staf kan is ook op zoek naar extra expertise om onze spelers zo fit mogelijk te houden.
- Ons eerste elftal is ook nog op zoek naar een leider en een grensrechter.
- Natuurlijk ben je als voetballer ook van harte welkom om bij een van onze teams aan te sluiten.
- Maar bovenal, kom een keertje kijken en ervaar de sfeer bij onze club!

Mocht je over informatie willen over dit alles: info@vvkolpingdynamo.nl