Zondag 1 promoveert naar 4e klasse!

Gepubliceerd op 1 juni 2016

Zondag 1 is na een tweeluik tegen DIOSA gepromoveerd naar de 4e klasse. De thuiswedstrijd eindigde in een 2-2 gelijkspel door doelpunten van Ibo Tat en Rom Brans. Het team stond gedurende de wedstrijd flink onder druk maar wist zich knap terug te vechten na een 0-2 achterstand. De uitwedstrijd kende een vergelijkbaar wedstrijdbeeld: DIOSA had het betere van het spel maar Kolping-Dynamo wist tot twee keer toe terug te komen van een achterstand door prachtige doelpunten van Stijn Zunneberg en Jamal Bouchalga. Omdat de verlenging geen winnaar opleverde moest een penaltyreeks uitkomst bieden. Keeper Tom Brom stopte twee DIOSA penalty's terwijl aan de zijde van Kolping-Dynamo Jamal Bouchalga, Stijn Zunneberg, Jeroen Leerentveld en Ibo Tat scoorden. Een geweldig slotakkoord van een topseizoen!